Little Human

Mayor





Assalamualaikum!
I want to be a good doctor to my patient, a solehah daughter to my parents, and the most important is I want to be a loyal kaliph to Allah s.w.t
Stay calm, stay cool.
Allah will always be with you. ^.^




Shout Out Loud



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed

Credits


This skin is made by : Mrs AF
Some helped from :
Unnie Atiqah
Some coding from :
Fatin Hazwani
Using basecode :
Aishah Baharudin

All rights reserved ® D r . C u h a Z a i n i


aida menang GA from -xodi world-!!


Saturday, May 7 7:00 PM 5 Atashinci(s)

teet..tett..tetttt..
budak senget kembali...:131:
assalamualaikum!!!
aida nak umumkan yang aida menang GA!!!
waa...tak percaya!!!
-xodi world- pilih aida jadi pemenang!!!
thanks to sis jafilza sebab pilih aida..:face71:
untuk GA tu aida dapat nieyh...


nie akan aida bagi kat COMOT aida..hihi..
awak tak percaya saya cakap saya menang ek??:face54:
saya tak tipu taw...
sebab awak,saya menang taw...
terima kasih awak...
rindu awak sangat2!!!
lambatnya awak balik!!!!:face29:
tak sabar nak bagi nie kat awak...
walaupun hadiah nie tak sampai lagi (hahaha)
saya tak pandai nak buat surprise...
so aida surprisekan dalam blog nie laa ek..hihi
bye2...
:face42:kita jumpa lain entry...