Little Human

Mayor





Assalamualaikum!
I want to be a good doctor to my patient, a solehah daughter to my parents, and the most important is I want to be a loyal kaliph to Allah s.w.t
Stay calm, stay cool.
Allah will always be with you. ^.^




Shout Out Loud



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed

Credits


This skin is made by : Mrs AF
Some helped from :
Unnie Atiqah
Some coding from :
Fatin Hazwani
Using basecode :
Aishah Baharudin

All rights reserved ® D r . C u h a Z a i n i


first impression? what's that?


Friday, November 25 5:26 AM 5 Atashinci(s)




malam ni aida nak melalut pasal 'first impression'..
FIRST IMPRESSION?? apa tu??


cam brutal giler gambar nieyh x.X
FIRST IMPRESSION is the first thing that someone's feel @ see about us during our first meeting. First impression ni penting tahu tak? 
KENAPA?
Firstly, sebab kita dapat tahu macam mana diri kita bila berhadapan dengan orang lain. 
Secondly, kita dapat ubah diri kita, muhasabah supaya kita dapat jadi yang lebih baik laa.
so...macam mana nak tahu first impression orang kat kita?

CARA-CARA nak tahu first impression senang jer :

1. Korang tanya la kawan korang yang dah kawan lama-lama tu, "Eh, mule-mule ko kenal aku..macam mana  ko tengok aku nie..jujur ye..jujur" ^_^
2. Ajak main game. Ambik satu kertas dan bagi kat orang lain. Arahannya adalah untuk tulis first impression diorang kat kita. 
senang kan?

so..kat sini aida nak kongsi first impression orang kat aida..
p/s : pandangan nie diambil daripada cara yang ke-2

* first time jumpa, nampak sombong, bila dah kenal..hai, baru tahu harunye macam mana
*TAK friendly sangat (sabar2, nie first impression ok?)
*comel (haha, aku gelak terguling2)
*mengada-ngada (apakah? aku macam nie ek?)
*sopan (oh, tidak!)
*suka pink sebab barang banyak pink (nie aku setuju)
*ingatkan anak kacukan, tapi terkejut bila tahu aida anak T'GANU (aku pure melayu, pure t'ganu ^^)
*senyap (eh, suara tak keluar lagi tuh, bila dah cakap, xtaw brenti)
*suka senyum (bukan senyum spnjang masa ok? senyum tu sedekah kan?)

okay..so korang dah tahu first impression orang kat aida..

WHAT ABOUT YOURS?
"its gonna be fun when you play this game"
"its a journey to know our ownself"

p/s : aku offline dulu yep. aku pegi hafal nerve-nerve, artery kat upper limb lagi bagus daripada aku panjangkan lagi entry nie..bai-bai..assalamualaikum.. ^^ chill !!!