Little Human

Mayor





Assalamualaikum!
I want to be a good doctor to my patient, a solehah daughter to my parents, and the most important is I want to be a loyal kaliph to Allah s.w.t
Stay calm, stay cool.
Allah will always be with you. ^.^




Shout Out Loud



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed

Credits


This skin is made by : Mrs AF
Some helped from :
Unnie Atiqah
Some coding from :
Fatin Hazwani
Using basecode :
Aishah Baharudin

All rights reserved ® D r . C u h a Z a i n i


Dedications to My Dearest Girl~


Wednesday, January 30 4:58 PM 0 Atashinci(s)

Assalamualaikum! Gunaydin (sebut macam gunaythen, means good morning in Turkish).

Hamboii, mentang2 baru balik dari sana, berlagak nooo. Takdak masa nak berlagak2, orang lain pegi tempat lagi hebat kot, pergi negara orang, kita ambik ibrahnya. Nanti aku ceghita pengalaman masa kat sana okeh?

Bangun pagi. Tengok fon. Eh, 30 JANUARI? Malaysia sekarang pukul berapa?
Hurm, sempat lagi sempat lagi. 
Yeah, dah sampai dah umur ke 2 dekad nie.
Seram. Takut. Rasa macam dah besar. Dapat undangan walimah kawan-kawan pun dah macam normal. Tapi, life must go on. Bukan namanya benda yang hidup sekiranya tak jadi tua. 

Sekarang, 10.40 a.m in Egypt and 4.40 p.m in Malaysia. Masih sempat kan? 
Aku melalut lalut sempat tak sempat apasal beb? Yeah, today is her special day. Orang paling sulong dalam Chums. 

Nurul Malihah Che Long. 


Baju putih is makhluk Allah. And yang tepi tu is si dia! Do you know how much I miss you friend?
Yeah, kawan yang duduk tepi meja aku masa form 2. Bersaing nak dapat markah Mathematics yang paling tinggi. Awak suka biru, saya suka pink. Selalu gaduh yang pink lagi cantik dari biru. Tapi, tak jadik masalah pun. Gaduh-gaduh manja kan. Pihak pink disokong Syira and Shu and haruslah aku. Pihak biru disokong Teyra Banks and Malihah yang pasti. Yang ditengah-tengah, Bihah and Sa. 

Aigoo, semua memori zaman sekolah terflash back and buatkan aku rasa nak sekolah balik. Zaman sekolah sangat seronok, believe me! 

Baca post Cik Teyra yang bertajuk One of Special Day in My Life buatkan aku rasa sebak (jangan cengeng sangat okeh!). Dan buat aku rasa nak jerit kuat-kuat yang aku rindu korang semua.

Grrr. Back to my main point a.k.a tujuan asal post nie dibuat.

Just wanna say Happy Birthday to NMCL!!


Amanat dari saya kepada awak <---- skema tak bertempat >,<

-Semoga dengan bertambah umur nie, bertambahla juga amal kita.
-May Allah always showered you with His bless.
-Good luck in whatever you do.
-I love you for ever and ever.
-Semoga cepat kahwin. Haha.
-Take care and study well.
-Be a good muslimah. Be a good daughter to your parents. Be a good future wife. And be a good future mom.

#Cik Teyra sudah bising kenapa post takdak lagi. Hamboi, garang hang noo. Stop writing. Must publish as soon as possible.

Next post will be: Dedication to my Dearest Aishah. Her birthday was on 27th January. But I still in Turkey at that time. How can I write from there.

Love,
AIDA.N.ZAINI